Market Express, s.r.o.
Masarykovo nám. 1484
530 02 Pardubice
Zákaznický servis
Telefon
733 763 554
E-mail:
info@market.cz
PPC reklama
V PPC reklamě uživatel neplatí za určité období, kdy se jeho inzerát zobrazuje. Platí v okamžiku, kdy se na jeho inzerát „klikne“. A právě proto se jedná o kampaně PPC – Pay per click (platba za proklik).
Hlavní výhodou je, že inzerent má přesnou kontrolu nad svými výdaji a zaplatí jen tolik prokliků, potažmo návštěvníků, kolik chce. Nejvhodnější je tyto kampaně spustit při startu nového webu, sezónní nabídky nebo v případě velkého konkurenčního prostředí.
V České republice je nejpoužívanější Sklik společnosti Seznam. Ve světě pak Google Adwords.
PPC systémy
- Sklik – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Seznam.cz, dále pak na Zbozi.cz, SBazar.cz, Firmy.cz, Encyklopedie.seznam.cz a na dalších partnerských webech.
- AdWords – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Google a na partnerských webech obsahové sítě.
- AdFox – PPC inzeráty se zobrazují ve vyhledávači Centrum, v katalogu firem Najisto.cz a v dalších partnerských webech.
- Etarget – PPC inzeráty se zobrazují na partnerských portálech sítě Etarget.
Výhody PPC reklamy
- platí se pouze za uskutečněný proklik na reklamu
- nastavení rozpočtu kampaně dle vašich možností
- velmi dobré cílení díky výběru klíčových slov
- okamžité spuštění a zastavení reklamy
- možnost volby max. ceny prokliku, max. ceny za den atd.
- sledování účinnosti reklamy – konverze
- možnost spuštění bez nutnosti zásahu do vašich stránek
Nevýhody PPC reklamy
- nutná znalost jednotlivých PPC systémů
- složité nastavení a správa kampaní
- relativní obtížnost správného nastavení reklam
- zvyšující se konkurence – vyšší cena za proklik
- nutnost sledování kampaně
Služba PPC reklamy od nás obsahuje:
- analýzu klíčových slov
- nastavení a spuštění PPC kampaně
- vhodné cílení kampaně na Vaše stránky
- nastavení rozpočtu
- nastavení měření konverzí v Google Analytics (odeslání formuláře, nákup produktu)
- možnost reportů – statistik kampaní
- kompletní správa kampaní (sledování a úpravy)
Platby
Skládá se ze dvou částí, jednorázový poplatek za založení kampaně a platba za správu (měsíčně).
- založení kampaně (cena dle rozsahu)
- správa PPC kampaně (cena dle rozsahu)