Market Express, s.r.o.
Masarykovo nám. 1484
530 02 Pardubice
Zákaznický servis
Telefon
733 763 554
E-mail:
info@market.cz
Internetový marketing
“Internetová reklama představuje jeden z nástrojů internetového marketingu.”
Proč internetový marketing?
Internetový marketing (SEM - Search Engine Marketing) by měl být nezbytnou součástí Vaší prezentace na internetu. Správně zvolený způsob internetového marketingu Vám přinese nové zákazníky a vyšší zisky. Hlavním cílem SEM je tedy změna návštěvníka na Vašeho zákazníka (konverze).
Výhody internetové reklamy
- zacílení - reklamní kampaň zasáhne tu cílovou skupinu, jakou potřebujete
- měřitelnost - existuje spousta měřících systémů, díky kterým lze přesně měřit efektivitu internetové reklamy
- flexibilita - možnost přizpůsobení reklamy v závisloti na výsledcích měření
- cena - až několikanásobně nižší v porovnání např. s televizí, tiskem, rádiem apod.
Typy internetového marketingu
SEO – optimalizace pro vyhledávače
Přesně cílená reklama – vychází přímo z obsahu Vašich stránek.
Jde o dosažení co nejvyššího umístění ve vyhledávačích. Dosahuje se toho pomocí technických úprav stránek a budováním zpětných odkazů. Tato optimalizace má často nižší cenu za návštěvníka než ostatní druhy reklamy.
Jestliže jsou Vaše produkty nebo služby na internetu hledané, SEO by mělo být samozřejmostí. Přináší i několikanásobně větší počet návštěvníků než jiný typ reklamy (proto SEO vychází nejlevněji).
Více o SEO.
PPC KAMPANĚ
Hostitel této reklamy (Seznam – Sklik, Google – Adwords) zobrazí na své stránce odkaz na web zákazníka a dohodnou se na ceně za jedno kliknutí. Pokud však konkurence zaplatí více a má větší míru prokliku, dostane přednost.
Zákazník platí podle toho, kolik návštěvníků na odkaz skutečně kliklo. Výhodou je možnost kontrolovat cenu za návštěvníka. Nevýhodou je, že tato cena může být pro silně konkurenční témata dosti vysoká.
Více o systému PPC.
BANNEROVÁ REKLAMA
Zpravidla různobarevné blikající proužky umístěné na hostitelském webu. Je to jeden z prvních typů reklamy na internetu. Hlavní nevýhodou této reklamy je, že lidi obtěžuje a většinou ji nemají rádi.
Více o bannerové reklamě.